29.01.1927–17.02.2013
. הוריו, פנחס וקוטלה ויקר הגרו לאנגליה מפולניה 29/1/1927 דוד ויקר הידוע לכולם כ”דיוויד” נולד בלונדון ב בהיותם צעירים. אחותו הגדולה של דיוויד, שרה, נולדה שנתיים לפניו, וחיה בלונדון עד היום הזה. לדיוויד שתי אחייניות שחיות עם משפחותיהן בלונדון. לאחר המלחמה חזר ללונדון, דיוויד שירת בצבא הבריטי בזמן מלחמת עולם השנייה, בעיקר באפריקה. למד חשבונאות ועבד בעסק המשפחתי. הוא ביקר בישראל והתאהב בה, במיוחד בחיי הקיבוץ. הוריו חלו . אז הוא החליט לעזוב את אנגליה ולהגר לאוסטרליה אבל 1967 ודיוויד כבן מסור סעד אותם עד מותם בשנת “בדרך” עצר בישראל לכמה חודשים שהפכו לכמה עשורים. בני משפחתו באנגליה התגעגעו לדוד “וויקלס” (כפי שכינו אותו) מאוד אבל הבינו את רצונו לחיים עצמאיים לאחר הטיפול המסור בהוריו משך שנים. הוא סיפר שפדות, כאחראית על דיוויד התגאה בכך שהיה המתנדב הכי מבוגר בהיסטוריה של הקיבוץ. . הוא שכנע אותה לקבל אותו על תנאי לשבועיים 42 המתנדבים, לא רצתה לקבל אותו בגלל גילו המופלג של – ואם לא יסתדר מבחינת עבודה או חברה- יקבל את הדין וילך. אבל דיוויד החביב והחרוץ הסתדר עם כולם .86 בגיל 2013 ונשאר בגבעת חיים עד מותו ב שנה בענף הפרדס. דיוויד נשאר רווק נצחי. החברים שפגש בעבודה ובקיבוץ, בעיקר 20 דיוויד עבד משך יוצאי ארצות דוברי-אנגלית, הפכו למשפחה שלו. הוא התייחס לילדים של חבריו כנכדים אמיתיים – והם אהבו אותו כסב. כל יום שישי היה מארח את קבוצת החברים לארוחת ארבע בדירתו הצנועה. דיוויד לא הגיע אי פעם לאוסטרליה אבל חזר ואמר שהשנים בקיבוץ היו השנים היפות ביותר בחייו. יהיה זכרו ברוך.